Thursday, September 22, 2011

I'm a Pretty Boy!

Why hello dear friends and readers o' my humble blog, tee hee, tee hee...So, as I said, I'm trying out Obsessive Compulsive Cosmetics (occ) for the first time because they had a labor day sale and there was also a sale, so I'm obvi saying, "sign me up." OCC is most-well known I believe for their Lip Tars (highly pigmented not quite lipsticks, not quite glosses) and then a bunch of professional airbrushes and so on.  Well, I ordered about five Lip Tars and a nail polish that was on sale and the next day I got a call from a representative saying that the polish and one of the tars were sold out, so I got to pick any color I wanted and soooooooo, I got a polish and tar from their new Pretty Boy campaign for F/W 2011.  The person was so nice from OCC and even dealt with my insanity over choosing what colors I wanted, haha.  A+ customer service always wins me over :)
Campaign photo, very creative, love!
 Photo credit: OCC's Website: http://www.occmakeup.com/fw2011.html


 Lip Tar in Butch! It's a super cool periwinkle.  My friend Fran always wants me to wear it because I was with her when I stole her computer in the middle of a busy building and was loudly on the phone going, "yeah, yeah I think I'll take Butch over Pretty Boy." May I add it only took one drop of the tar to cover my lips and it's a really nice texture and non-sticky and non-drying.
Yay, pretties.  I lovvvve this color.  I highly recommend it! I will do a further review type thing of my other colors but honestly, all of them apply great, last long and are exceedingly vibrant.  Oh, and vegan if you care about the environment and all that jazz ;)

 OCC nail polish in Pool Boy, it's like a creamy aqua.  This is three coats and so far I've worn it for a week and it has had really minimal chipping.  My roomie Bridget and I are both wearing it, so it's extra adorbs.  I love blue and green nail polish so now I have my sights set on this neonish teal and this really great swamp green.  Granted, I need more nail polish like I need a hole in the head.
In short, check out OCC if you haven't!
So yeah, my mom sent me a care package and it weighed 29 pounds!!! AHHHH! So, I have more fun things to show, eeek! But, my blog has to take a backseat because Little Shop of Horrors is opening in less than a week and I'm head of wardrobe, double eek! So, sorry if I've been a little mia and non-commenty...I still love you all!!! :D
~Shannon

7 comments:

  1. Pretty lips and nails!! I too love their ad, so fun!

    ReplyDelete
  2. What a fun lipshade! Your nails look gorgeous!

    ReplyDelete
  3. Congratulations! I have awarded your blog the Classic Beauty Blog Award! http://fashionchicsta.blogspot.com/2011/09/classic-beauty-blog-award.html xoxo

    ReplyDelete
  4. I love the pool boy polish.... it looks great on you! Such a fantastic color! I cant wait to get it myself :)

    ReplyDelete
  5. I am officially in love with Pool Boy.. so gorgeous! Just wanted to let you know I received my package (in case you missed my post) safe and sound and loved everything! Thanks soooo much! It was so fun to tear in to and the makeup bag has found a new permanent home in my purse ;)

    ReplyDelete
  6. Love the colours! Your eyes are amazing. x hivenn

    ReplyDelete
  7. Hi loveeee, I miss you! So someone gave me an award and part of it is passing it along to other blogs so I gave it to you, partly because I would love to see what you say... so come check that out perhaps? Also we need to chat or skype because I miss you muchoooo (I speak Spanish?). Love that nail polish btw, it's adorable! Chipotle and Modern Family sometime when we're both home? Sounds perf


    <3 Alison
    alisonscampusfashion.blogspot.com

    ReplyDelete